MuchBetter

MuchBetter is een van de meest populaire online betaalmethoden die worden gebruikt door online loterijsites. Het werkt als een e-wallet, waarmee gebruikers online geld kunnen ontvangen en betalingen kunnen doen. Het bedrijf is in 2016 opgericht om effectievere en efficiëntere diensten te verlenen. In de eerste drie jaar dat het in bedrijf was, had het al verschillende prijzen gewonnen. Deze omvatten de Services Rising Star bij de EGR Awards B2B 2018, Best Startup Innovation bij de MPE Awards 2019, en Mobiele betalingsoplossing van het jaar bij SBC Awards 2019, onder andere.

Online loterijspelers hebben toegang tot MuchBetter-diensten via een mobiele app, die beschikbaar is voor de belangrijkste mobiele besturingssystemen, iOS en Android. De diensten zijn beschikbaar in meer dan 180 landen verspreid over de hele wereld. Ze zijn ook gelokaliseerd in 17 talen om ervoor te zorgen dat alle ondersteunde gebruikers van de diensten kunnen genieten in hun voorkeurstaal.

MuchBetter loterij stortingsmethode
MuchBetter loterij stortingsmethode

MuchBetter loterij stortingsmethode

Een van de dingen die MuchBetter helpen groeien, is dat het de aankoop van online loten ondersteunt voor bijna alle grote internationale loterijen. Miljoenen loterijspelers wereldwijd gebruiken MuchBetter om hun loten online te kopen vanwege de vele innovatieve functies en voordelen, waaronder snelle transactietijden, goedkope transactiekosten, veiligheid en gebruiksgemak.

MuchBetter loterij stortingsmethode
Hoe een storting te doen met MuchBetter

Hoe een storting te doen met MuchBetter

Gokkers moeten aan verschillende vereisten voldoen voordat ze de betaalmethode gebruiken om online loten te kopen. De eerste, zoals bij de meeste online stortingsmethoden, is om een MuchBetter-account aan te maken. Het registratieproces is gratis en duurt slechts enkele minuten.

Dit kan snel worden gedaan door naar de MuchBetter-startpagina te gaan via de officiële website of mobiele app en op de aanmeldknop te klikken. Vervolgens moeten gebruikers alle vereiste gegevens indienen, waaronder naam, telefoonnummer, e-mailadres, fysiek adres en geboortedatum. Ten slotte moeten ze ook een geprefereerd maar veilig wachtwoord kiezen.

MuchBetter-gebruikers moeten de servicevoorwaarden accepteren om door te gaan. Het systeem stuurt vervolgens een zescijferige code naar het opgegeven telefoonnummer, die de gebruikers in het volgende venster moeten invoeren om het registratieproces te voltooien.

De volgende stap is om loterijen te vinden die MuchBetter-betalingen ondersteunen of om te bevestigen dat de beoogde loterij dat doet. De gebruikers kunnen dan hun MuchBetter-accounts financieren en ze gebruiken om op elk moment loten te kopen.

Loten kopen met MuchBetter

Het proces van het kopen van loten met MuchBetter is vergelijkbaar met andere e-wallets. Eerst moeten gebruikers de loterijsite bezoeken en de juiste stappen doorlopen om bij de betalingsfase te komen.

Ze moeten dan de MuchBetter-betalingsoptie selecteren, die hen zal vragen hun MuchBetter-adres in te voeren. Vervolgens worden prompts verzonden naar de bijbehorende MuchBetter-accounts, die de gebruikers kunnen gebruiken om de betaling goed te keuren. De betaling wordt doorgaans direct na autorisatie verwerkt.

Dagelijkse stortingslimieten

De dagelijkse stortingslimieten zijn afhankelijk van het feit of het MuchBetter-account is geverifieerd of niet. De limieten zijn veel lager voor een niet-geverifieerd account. De limieten zijn ook afhankelijk van de gebruikte stortingsmethode. Het minimaal toegestane stortingsbedrag is echter 10 USD/EUR/GBP. De limieten zijn hetzelfde, ongeacht of de betaling via een mobiele app of een browser wordt gedaan.

Hoe een storting te doen met MuchBetter
Hoe u geld kunt opnemen met MuchBetter

Hoe u geld kunt opnemen met MuchBetter

De meeste loterijaanbieders die gokkers in staat stellen hun loten online te kopen via MuchBetter, laten hen ook hun winst opnemen via dezelfde betaalmethode. Het opnameproces varieert meestal van de ene loterijaanbieder tot de andere. Het gewonnen bedrag kan ook van invloed zijn op het opnameproces.

De meeste loterijaanbieders sturen de winst bijvoorbeeld automatisch naar dezelfde MuchBetter-account die is gebruikt om de loten te kopen als het bedrag laag is. Voor hogere bedragen moeten de gebruikers mogelijk rechtstreeks contact opnemen met de loterijaanbieders om te vragen dat de betalingen naar hun MuchBetter-accounts worden overgemaakt.

Na ontvangst van de uitbetalingen van de loterij kunnen gokkers het geld overmaken naar hun bankrekeningen of andere MuchBetter-accounts. Ze kunnen het geld ook opslaan op de MuchBetter-rekening van waaruit ze naar wens online betalingen kunnen doen. In ondersteunde landen kunnen gebruikers het geld rechtstreeks bij geldautomaten opnemen met behulp van de MuchBetter-kaart.

Uitbetalingslimieten

MuchBetter heeft royale limieten met betrekking tot het bedrag dat gebruikers dagelijks van hun rekeningen kunnen opnemen. De limieten zijn voornamelijk afhankelijk van de gebruikte opnamemethode. De minimumlimiet per opname is ongeveer $ 10, ongeacht de gebruikte opnamemethode. Het exacte bedrag kan variëren, afhankelijk van de wisselkoersen in verschillende landen. Het maximale opnamebedrag met een kaart is $300.

Verwerkingstijd opnametransactie

De verwerkingstijd van opnames voor MuchBetter hangt af van het gebruikte opnamekanaal. Het opnemen van geld naar een bankrekening duurt bijvoorbeeld meestal drie tot vijf werkdagen voordat het geld beschikbaar is. Aan de andere kant is geld opnemen met de MuchBetter Card bij een geldautomaat direct, op voorwaarde dat de kaart voldoende geld heeft.

Verwerkingstijd van opnametransacties door loterijaanbieders

De tijd die nodig is om loterij-uitbetalingen van een loterijsite online naar een MuchBetter-account over te schrijven, varieert tussen de verschillende online loterijplatforms. De meeste providers hebben echter meestal drie tot vijf dagen nodig om de transactie te bevestigen en te verwerken voordat ze het geld vrijgeven. MuchBetter stuurt vervolgens een waarschuwing naar de ontvangers onmiddellijk nadat het geld is vrijgegeven en crediteert de respectieve accounts onmiddellijk.

Hoe u geld kunt opnemen met MuchBetter
Veiligheid en beveiliging bij MuchBetter

Veiligheid en beveiliging bij MuchBetter

Een van de redenen waarom MuchBetter een populaire keuze is onder loterijgokkers, is dat het de hoogste niveaus van veiligheid en beveiliging biedt. Het bedrijf achter de betaaloplossing gaat veel verder dan zijn concurrenten om ervoor te zorgen dat gevoelige informatie en geld van gebruikers veilig en privé blijven. Ze gebruiken daarvoor de meest innovatieve en effectieve features.

Alle gevoelige informatie wordt opgeslagen op beveiligde cloudservers, waardoor het moeilijk is voor onbevoegde personen of hackers om toegang te krijgen. Bovendien genieten gebruikers die liever de MuchBetter mobiele app gebruiken, nog meer veiligheid omdat hun accounts worden beschermd door de extra beveiligingsfuncties van hun mobiele apparaten.

Gebruikersaccounts kunnen bijvoorbeeld worden beschermd door touch ID voor smartphones die vingerafdrukscanning ondersteunen. Andere MuchBetter-beveiligingsfuncties zijn onder meer dynamische beveiligingscodes en een overgangsbeoordelingssysteem.

Zijn gebruikers veilig tegen oplichting?

Ondanks de veiligheids- en beveiligingsfuncties van MuchBetter, moeten gebruikers nog steeds verschillende maatregelen en voorzorgsmaatregelen nemen om ervoor te zorgen dat ze niet het slachtoffer worden van oplichting.

Voorbeelden hiervan zijn het maken van sterke wachtwoorden, het vermijden van het delen van MuchBetter-account- en beveiligingsinformatie en het gebruik van beveiligde internetverbindingen. Daarnaast zijn er enkele dingen waar u op moet letten, die kunnen wijzen op een beveiligingsrisico, zoals verdachte accountactiviteiten en problemen bij het inloggen op een account.

Veiligheid en beveiliging bij MuchBetter
Veel betere opties voor klantenondersteuning

Veel betere opties voor klantenondersteuning

MuchBetter heeft relatief snelle en responsieve opties voor klantenondersteuning waarmee gebruikers elk relevant verzoek kunnen indienen. De meest populaire keuze is live chat. Gebruikers hebben hier toegang toe via de MuchBetter mobiele app of de officiële website. Het duurt even voordat verbinding wordt gemaakt met een medewerker van de klantenondersteuning. De discussie zal echter realtime zijn zodra de klantvertegenwoordiger is verbonden.

Een ander effectief alternatief is via e-mail. Dat is vooral handiger voor lange en gedetailleerde vragen of problemen. Het duurt echter relatief langer om een reactie te krijgen in vergelijking met de livechat.

Er is ook de mogelijkheid om het Helpcentrum te gebruiken, dat geschikt is voor gebruikers met alledaagse problemen. Het Helpcentrum heeft de meeste veelgestelde vragen en gedetailleerde oplossingen waarmee gebruikers veelvoorkomende problemen zelfstandig kunnen oplossen.

Samengevat biedt MuchBetter de volgende opties voor klantenondersteuning:

Veel betere opties voor klantenondersteuning
Kwaliteit van de klantenondersteuning

Kwaliteit van de klantenondersteuning

De kwaliteit van de MuchBetter-klantenondersteuningsdiensten is behoorlijk indrukwekkend. De ondersteuningsmedewerkers zijn vriendelijk en beantwoorden vragen professioneel. Ze willen ervoor zorgen dat alle MuchBetter-gebruikers die contact met hen opnemen, alle hulp krijgen die ze nodig hebben.

Het enige nadeel is dat het uren duurt voordat je een reactie krijgt, wat onhandig kan zijn voor gebruikers met dringende problemen. De vertragingen kunnen echter worden toegeschreven aan het steeds groter wordende aantal gebruikers, waardoor het een uitdaging is om de verzoeken en vragen van klanten bij te houden.

Kwaliteit van de klantenondersteuning